Vzdělávání na Podbořansku a Žatecku

Informační portál projektů MAP Podbořansko-Žatecko

Aktuality

Projekt

Výstupy projektu

Pomůcky:

Kreativní slovník - angličtina

Kreativní slovník - angličtina
Počet sad/kusů: 1 - Zaslat poptávku po zapůjčení

Chceš se domluvit anglicky, léta studuješ, ale ne a ne se posunout? Kreativní slovník je tvůj nový kámoš, který ti vždy ukáže slovíčka v souvislostech tak, aby sis je lépe zapamatoval a dokázal se domluvit na letišti, dovolené, restauraci nebo doma i v práci. Náš slovník obsahuje 70 témat pro každodenní činnosti a mnoho dalšího...

  • Kreativní slovník vám jednoduše pomůže rozmluvit se. Skoro každá věta obsahuje podstatné jméno + sloveso jako základ, proto ve slovníku vždy najdete tuto kombinaci, abyste byli vždy připraveni.
  • Spousta lidí si láme hlavu s učením nepravidelných a frázových sloves. Kreativní slovník vám je vždy ukáže v souvislostech, takže vám nepřijdou nijak složitá na učení.
  • Předložky jsou veliký strašák a problém všech začátečníků i středně pokročilých. Kreativní slovník vám vždy napoví, jakou předložku použít v dané situaci.
  • I angličtina má své výjimky, které je lepší se učit v souvislostech. Kreativní slovník vám vždy řekne, jestli má slovíčko nepravidelný množný tvar.

Tištěný slovník

  • 2300 slovíček
  • 70 slovních map
  • Doplňovací cvičení
  • Nepravidelná slovesa
  • Výsledky ke cvičením a mnoho dalšího.

Audio kniha

  • Namluveno 6 rodilými mluvčími
  • MP3 formát
  • Namluvená všechna slovíčka i cvičení ve slovníku

+ BONUS: ČESKO-ANGLICKÝ GLOSÁŘ 

Pdf sada 2000 slovíček

RECENZE - Martin Zárybický/MAS Vladař: "Kreativní slovník tištěný - jedná se o klíčový materiál a jádro celé pomůcky. V podstatě je to výchozí materiál, který bych doporučoval, aby si ponechal učitel. Ten/ta si jej může celý projít, vyřešit cvičení k jednotlivým mapám a za pomoci vlastní pedagogické invence z něj udělat „příručku pro učitele“ a zároveň „rozcestník“ pro práci s dalšími PDF soubory. Osobně jsem s touto knihou pracoval a jsem si jist, že práce s mapami bude učitele samotné bavit, jsou totiž opravdu přehledné a při zachování postupu ve směru hodinových ručiček úžasně logicky vystavěné. Doplňková cvičení na protější straně každé myšlenkové mapy nabízejí dle mého názoru občas více možností odpovědi, než je uvedeno ve výsledcích, ale s tím si každý učitel určitě poradí. Výhodou vlastnictví této publikace pro učitele vidím v tom, že si může vytvořit „věčný“ soubor příprav, které nejsou závislé na žádné učebnici, které se ve školách běžně čas od času obměňují. Může ji používat pořád, pro různě pokročilé studenty a je jen na něm, jestli se bude držet základní práce v režimu mapa+cvičení nebo si vlastní invencí vytvoří pokročilejší přípravy, doplní / vytvoří rozšiřující mapy apod. Umím si z vlastní zkušenosti představit, že práce s mapami bude působit na učitele / studenty stimulačně ve smyslu, že si budou chtít vytvořit vlastní mapy, což může být zajímavý a tvůrčí domácí úkol / projekt. Audiokniha - obsah audioknihy je uveden výše, a tak se omezím jen na poznámku, že jsou jednotlivé části namluveny velice pěknou a na poslech příjemnou angličtinou a věřím tudíž, že je kniha plnohodnotným doplňkem pro práci v ostatními materiály. Česko-anglický glosář - jedná se de facto o klasický slovníček s tím, že „slovíčka“ nejsou řazena abecedně, ale jsou členěna do souborů odpovídajícím jednotlivým mapám. V tom spatřuji velkou výhodu, protože se tak mohou snadno využít pro nácvik výslovnosti, či učení se a opakování jednotlivých témat (třeba formou „desetiminutovky“). PDF sada - z mého pohledu se jedná o „truhlu s pokladem,“ protože materiály v sadě obsažené nabízejí nepřeberné množství aktivit do výuky. Učitel může daný soubor jednoduše promítnout ve třídě nebo vytisknout a s použitím své „příručky“ vytvořit zajímavou hodinu, ve které přenese velkou část aktivity na žáky. Metodika - tento materiál je opravdu bonus, který mu / jí v případě, že si učitel/ka ještě nepřetvořil/a tištěný slovník v učitelskou příručku nebo se slovníkem začíná a potřebuje se inspirovat / nasměrovat, nabídne zásobník aktivit a postupů jak na to. Stručné, jasné, přehledné, jednoduché – co víc si učitel může přát".

ZPĚTNÉ VAZBY:

ZŠ TUCHOŘICE, Blanka Knížková: "Slovník není pro nás vhodný vzhledem k tomu, že na naší malotřídní škole se současně vyučují 3 ročníky najednou (třetí, čtvrtý a pátý) a v učebnicích je hodně textu. Zároveň používáme slovníky s albi tužkou."

ZŠ KOMENSKÉHO ALEJ, ŽATEC, Mgr. David Nekola: "Já osobně nepatřím mezi osoby, kterým vyhovuje učení se/tvoření zápisu formou pojmových map. Preferuji spíše text strukturovaný do odrážek pod sebou. S pojmovými mapami jsem se příliš často nesetkával, nicméně při častějším využití bych třeba změnil názor. Obdobnou zkušenost mám i z výuky na základní škole. Nicméně i zde platí, že každému sedí něco jiného a pokud se žáci pravidelně nesetkávají s pojmovými mapami, či je sami netvoří, tak nemají šanci poznat, zda jde o vhodný způsob, jak si dělat poznámky, nebo z čeho se učit. -za pozitivum slovníku považuji jeho přehlednost a grafické zpracování -pojmové mapy a učení pomocí nich může být pro někoho ideální, pro někoho naopak nikoliv (viz úvod)- samotnou knihu jsem při výuce nevyužil, pouze jsem se jí inspiroval- já osobně jsem pojmové mapy vyzkoušel tvořit pro žáky na individuálním doučování AJ, šlo pouze o malý vzorek studentů, stěží lze tedy hodnotit, jestli jim více sedí pojmové mapy, či jiná forma zápisů- při vysvětlení určitých gramatických zákonitosti mi přišly pojmové mapy přehlednější- pokud by byla kniha k dispozici i online (což pokud vím, tak není), bylo by možné ji více používat během běžné výuky.

Galerie :