Vzdělávání na Podbořansku a Žatecku

Informační portál projektů MAP Podbořansko-Žatecko

Aktuality

Projekt

Výstupy projektu

Pomůcky:

Blue-Bot robot + Blue-bot TacTile čtečka

Blue-Bot robot + Blue-bot TacTile čtečka
Počet sad/kusů: 1 - Zaslat poptávku po zapůjčení

 

S interaktivní novinkou Blue-Bot si užijete stejnou legraci jako s robotem Bee-Bot a přitom nemusíte zmáčknout ani jedno jeho tlačítko. K ovládání totiž stačí vlastnit tablet nebo počítač, který je vybaven BlueTooth a mít nainstalovanou Blue-Bot aplikaci, ve které si jednotlivé kroky navolíte. Ta je ke stažení zdarma a je dostupná pro operační systémy iOS, Android, Windows 7 a Mac OS. Zajímavý je také inovativní transparentní design této vzdělávací pomůcky, díky kterému mohou malí zvědavci pozorovat, co se děje uvnitř tohoto malého robota.

Unikátní a velmi zábavný způsob, jak naprogramovat Blue-Bot robota! Umístěte na čtečku vaše pokyny, stiskněte tlačítko Go a sledujte, jak robot plní zadané pokyny. Propojení čtečky s Blue-bot robotem je velmi snadné. Zapnete Blue-Bot robota, na čtečce stisknete připojit, vyčkáte na rozsvícení modrých očí na Blue-Bot robotovi a propojení je hotové!

Set obsahuje:

  • 1x Blue-Bot
  • 1x TacTile čtečku
  • 25x TacTile pokynů
  • 1x dobíjecí kabel

 

ZPĚTNÉ VAZBY:

MŠ HOLEDEČ, Mgr. Jana Pipalová: "Dne 24. 11. 2021 jsme obdrželi zapůjčené pomůcky – Blue-Boty s TacTile čtečkou a karty – pokyny. S dětmi jsme je využívali především ve spojení s Před-matematikou Hejného metoda. Ve výchovně vzdělávacím procesu jsme částečně využili TacTile čtečku a karty – pokyny. Práce se čtečkou byla pro děti náročná a zvládli ji jen šikovní předškoláci. Vytvářeli jsme si vlastní vodící podložky, které jme využívali s metodikou Předmatematiky Hejného metody. Jednalo se o hojně využívanou pomůcku v rámci osvojování předmatematických představ a základů programování. Děti pomocí posunu BlueBotů vytvářely včelí tanec, plnily pokyny v rámci prostorové orientace, práci s chybou, časovou osu, projížděly labyrinty, atd… Přidělením úkolu skupině dětí došlo ke zlepšení vnitřní skupinové komunikace s prvky plánování a organizování postupu práce. Rozdělením úloh na navigátora, programátora, a kontrolóra vznikla skvělá spolupráce, která vylučovala chybování v zadaných úkolech. Děkujeme za zapůjčení pomůcek."

ZŠ PETROHRAD, Ivana Hůrková: "Včelku jsem vyzkoušela s dětmi od 6 do 12 let, zabavila jak ty mladší, tak ty starší. Děti si navzájem udávaly za cíl různé předměty a jejich kamarádi dostali za úkol naprogramovat včelku tak, aby dojela do cíle - tím získávali body. Mladší děti zkoušeli kratší a starší děti delší a složitější trasy. Také jsme využili programování včelky pomocí plastových kartiček. To děti také velmi zaujalo. Nejprve kartičky skládali nahodile a bavilo je motání včelky, poté zkoušely sestavit cestu tak, aby včelka opět dorazila do předem určeného cíle. Celkově tyto robůtky i s příslušenstvím hodnotím já i děti velmi kladně, zabaví jak mladší, tak starší žáky a na celkem dlouhou dobu udrží jejich pozornost i opakovaně. Nejen, že se s robůtky zabaví, ale také procvičují pravolevou orientaci v prostoru."

Galerie :