Registrační formulář najdete na následujícím odkaze:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScoEilwYhLF_2olACQbXU2a6PSgD9H9UwgQ7IajZWoXGBcCAw/viewform
S přihláškami neváhejte, zájem je opravdu velký!
Ještě mi dovolte krátkou anotaci:
Hodnocení má klíčové postavení – je pro žáky zpětnou vazbou, určuje jejich vztah k učiteli, mělo by pro ně být motivací, aby ve svém úsilí pokračovali, posilovat jejich odhodlání vzdělávat se dál.
Z těchto důvodů by také mělo být učitelem správně pojato a místo v procesu výuky by měla mít i evaluace, kterou on sám i žáci zjišťují, jestli je nastavení průběhu vyučování ve všech ohledech efektivní.
Obsah: Jaký je účel hodnocení, co je to hodnocení?
Povzbuzující reakce
Nevýhody současného klasifikování
Doplňkové formy hodnocení
Slovní hodnocení versus známky
Kriteriální a normativní hodnocení
Individuální a sociální vztahová norma – jak vlastně hodnotit?
Psychologické aspekty hodnocení: To by se učiteli stát nemělo! (některé hodnotící systémy)
Vzájemné hodnocení a sebehodnocení žáků
Reflexe z praxe
Závěrečné shrnutí: co je tedy při hodnocení důležité?
Těšíme se na Vás!