Akreditovaný seminář v délce 8 vyučovacích hodin, jehož obsahem je ujasnění chování, které předchází riziku vyhoření.
Cílem semináře je teoreticky i prakticky seznámit pedagogy s možnostmi prevence vůči nejrůznějším škodlivým vlivům, které se objevují ve školním prostředí vlivem dlouhodobého pobývání v situacích, které jsou emocionálně náročné, a které mohou vést k tělesnému, citovému a duševnímu vyčerpání pedagoga. Obsah interaktivního semináře se zaměřuje na pracovní zátěže ve školním prostředí a psychohygienická doporučení - úprava životního stylu, efektivní zacházení s časem, řešení případových situací, osvojení si postupů a technik: jak správně relaxovat, odpočívat, včetně nácviku jednoduchých relaxačních technik. Závěrečná část semináře se zabývá vytvářením vhodného pedagogického a pracovního prostředí školy – individuální strategie řešení krizových a stresových situací ve vztahu ke kolegům, principy komunikace a spolupráce v učitelském sboru, pravidla chování mezi kolegy ve škole.
Seminář bude probíhat interaktivní formou - velký prostor bude věnován diskuzím a řešením modelových situací.
Registraci prosím proveďte prostřednictvím následujcího odkazu, nejpozději do 2.11.2020:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScBVaOBtKTMaZIX7FiPfKes5yeu7j1qSgzm_acmbbNlhn73gA/viewform