Vzdělávání na Podbořansku a Žatecku

Informační portál projektů MAP Podbořansko-Žatecko

Aktuality

Projekt

Výstupy projektu

Pomůcky:

VR brýle Oculus GO

VR brýle Oculus GO
Počet sad/kusů: 1 - Zaslat poptávku po zapůjčení

Brýle pro virtuální realitu s rozsahem 360°, 32GB, obsah balení: Headset, Ovladač, Vymezovací vložka pro brýle

VR headset Oculus Go je na tom po technické stránce velmi dobře. LCD displej s celkovým rozlišením 2 560 × 1 440 pixelů dává tušit, že zážitky z virtuální reality budou naprosto perfektní. Oculus Go také sází na novou technologii fast-switch, která má zamezit problémům s nízkou obnovovací frekvencí. Právě ta stojí ze fyzickými problémy při delším používáním typického VR headsetu. Na obtíž nebude ani hmotnost, protože ta se zastavila na pouhých 485 gramech.

Podívejte se na svět ve virtuální realitě s brýlemi Oculus Go. Sledujte koncerty, sportovní akce, pořady a filmy. Můžete se těšit na úžasný výhled a nepřekonatelný zážitek! Obraz bude větší, jasnější a krásnější.

  • Žádné kabely - s brýlemi Oculus Go ji užijete naprostou volnost.
  • K napájení celého headsetu slouží integrovaná 2 600mAh baterie, která vám poskytne až 3 hodiny zábavy.
  • Pohodlný bezdrátový ovladač na dvě AA baterie.
  • Vymezovací vložka pro brýle vám pomůže ideálně přizpůsobit headset pro pohodlné používání.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=-bQUBzPZHHQ&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?time_continue=87&v=yufoCTBbVic&feature=emb_logo

 

ZPĚTNÉ VAZBY:

ZŠ NÁM. 28. ŘÍJNA, ŽATEC, Mgr. Jana Hassmanová: "1) postřehy vyučujícího: Klady: hardware na vysoké úrovni, kvalitní zpracování. Zápory: software, nebyl k dispozici žádný vhodný výukový program, jen spoustu her. Celkově: v případě, že by brýle obsahovaly výukové programy, dovedl bych si představit je využít na na předměty např. Fyzika, Chemie, Přírodopis, Zeměpis. Třída by musela mít brýle pro každého žáka nebo minimálně jedny na 2 žáky. 2) postřehy ředitel: také vidím využití ve škole za předpokladu kvalitního software...lze zaměřit i na prevenci soc. pat. jevů a šikany (pozorovatel reálných situací, popř. sám v nějaké roli...prožitkové učení), ale to by bylo třeba konzultovat s odborníky, zda by to nebyla velká psychická zátěž na děti zákl. školy. Určitě je obrovské spektrum možností...potenciál k využití ve škole by byl velký...i v podmínkách distanční výuky... Dokud nebude firma, která se bude zabývat vývojem software zaměřeným na výuku, pak je to spíše drahá hračka".

ZŠ KRÁSNÝ DVŮR, Mgr. Václav Kotrc: "Brýle jsme ve výuce nevyzkoušeli. Zlehka se s nimi seznámili někteří kolegové. Přínosem by mohly být projekce, kdy by děti navštívily určitou lokalitu, prohlédly si živočichy v přírodě. Na druhou stranu nemyslím, že by to bylo o moc více, než když jim pouštíme dokument, kde se s danou tématikou seznámí také. Na kladnější hodnocení jsme s brýlemi pracovali málo."

ZŠ TUCHOŘICE, Mgr. Ivana Zilcherová: "MAS Vladař zapůjčil naší škole ve školním roce 2019-2020 virtuální brýle. Pro žáky školy byly velmi atraktivní pomůckou v hodinách výpočetní techniky, v době činnosti ve školní družině. Hlavním cílem bylo žákům přiblížit další moderní technologie, které lze v hodinách využívat, prohloubit zájem o inovace v hodinách i učitelů školy. V seznamování s novými technologiemi pokračujeme i nadále. Využití virtuálních brýlí: výuka HV, VV, ICT, českého a anglického jazyka. Získání nových zkušeností a dovedností nejen u žáků, ale i u pedagogických pracovníků".

ZŠ MĚCHOLUPY, Mgr. Klára Cíglová: 1) "Ve dnech 14.2. - 31.5.2022 jsme měli zapůjčeny virtuální brýle. 5. ročník s třídní učitelkou jako první virtuální brýle vyzkoušeli. Nejprve bylo důležité spustit brýle samotné, ale žáci společně s třídní učitelkou to zjistili. Poté si je zapůjčovali jednotlivé třídy. V každé třídě se zážitek všem líbil. Je velmi přínosné, že si takto poměrně drahou pomůcku můžeme zapůjčit a vyzkoušet."; 2) atraktivní pomůcka - přiblížit žákům i učitelům další moderní technologie, které lze v hodinách využívat, prohloubit zajem o novinky, inovace v hodinách i učitelů. Žáci : získali nové vědomosti a dovednosti, získali nezapomenutelné zážitky, nepotřebovali žadny počítač, žádné kabely, nahlédli do nového digitálního světa. Využití: HV, VV, ICT, ČJ, AJ, VL".

 

Galerie :