Výborná didaktická pomůcka pro děti, díky které se snadno učí nepravidelná slovesa. Absolutní předností je, že děti se je naučí okamžitě používat a navíc ještě utvořit správně čas. A to vše bez nudného odříkávání tvarů sloves. Děti si je rychle zapamatují, pokud ne, mohou se podívat do seznamu a ihned správný
tvar použijí ve větě. Baví se, nevnímají to jako učení a výsledek je, že slovesa opravdu umí.
ZPĚTNÉ VAZBY:
ZŠ KOMENSKÉHO ALEJ ŽATEC, Mgr. Lenka Gellnerová: "Použili jsme deskové hry, které se osvědčily, bohužel 11.3.2020 jsme byli nuceni zůstat doma, a tak jsme nevyužili všechny pomůcky. Pexesa a „Story Cubes“ využila kolegyně a chválila si je".
ZŠ MĚCHOLUPY, Mgr. Jiří Polák: "Chtěl bych tímto velmi poděkovat za zápůjčku materiálů na výuku. Materiály jsem během výuky v pátém ročníku i na celém druhém stupni hojně využíval. Velmi efektivní byly soubory karet typu "Uno" , zaměřené na otázky, odpovědi, nebo různé gramatické a lexikální jevy. Výhodou herních balíčků bylo, že každý z nich procvičoval konkrétní téma. Kostičky k vytvoření příběhů na motivy různých filmů či pohádek jsou skvělý nápad. Motivují žáky k rozvoji celistvého vyjadřování na motivy známých příběhů. Vůbec - reprodukce něčeho známého, nebo zážitku je úžasná příležitost, jak rozvíjet řečové schopnosti žáků, ať už v ČJ nebo jiných jazycích. Jediná podmínka- vyučující by měl příběh znát, aby si žáci nemohli vymýšlet :))"
ZŠ HUSOVA, PODBOŘANY, Mgr. Sylvie Jarošová: "Díky spolupráci s MAS Vladař měli žáci ze šestého, sedmého a devátého ročníku možnost rozvíjet svou slovní zásobu a znalost gramatických pravidel. Hra se zabývá používáním nepravidelných sloves. Zároveň žáci točí kolečkem a to jim ukazuje, zda mají větu vytvořit v minulém nebo předpřítomném čase. V šestých ročnících ještě v angličtině předpřítomný čas nepoužívají. Tam jsme tedy hru upravili tak, aby žáci tvořili věty pouze v minulém čase. K dispozici je seznam nepravidelných sloves, takže žáci sami dohlížejí na správnost použitých tvarů a vzájemně se opravují. V sedmém a devátém ročníku už jsme hráli přesně podle pravidel. Žáci házeli kostkou, postupovali po hracím poli a tvořili věty. Jen jednou za celou dobu testování se stalo, že vyhozenému hráči se nepovedlo vrátit zpět do hry. Měl smůlu během házení kostkou. Ze všech půjčených pomůcek právě tato hra vzbudila největší nadšení. A dokonce ve všech ročnících. Bohužel je ve skupinách poměrně náročný úkol dohrát hru během 45 minut. Obvykle to trvalo déle. To je ale jediná nevýhoda této skvělé pomůcky."
ZŠ LUBENEC, Natálie Hartwichová: "Vzhledem k nedostatku času jsem využila nepravidelná slovesa k opakování pouze jednou."