Vzdělávání na Podbořansku a Žatecku

Informační portál projektů MAP Podbořansko-Žatecko

Aktuality

Projekt

Výstupy projektu

Pomůcky:

Stavebnice Seva 1239 Jumbo

Stavebnice Seva 1239 Jumbo
Počet sad/kusů: 2 - Zaslat poptávku po zapůjčení

Stavebnice Seva 1239 BOX patří počtem dílků mezi nejobsáhlejší. Naleznete v ní 1239 stavebních prvků, mezi kterými nechybí ani mechanická převodovka. Můžete si například sestavit autíčko, domeček, jeřáb, vláček, letadlo a další... Stavebnice Seva 1239 BOX je navíc dodávána v praktickém uzavíratelném balení.

Stavebnice SEVA je kreativní, dětem rozvíjí mysl i manuální zručnost a její variabilita určitě osloví i Vás. Můžete si z ní postavit funkční vozidla, stroje, letadla, budovy, nábytek, lodě, vlaky... Její věková hranice není nijak omezená. 

 

ZPĚTNÉ VAZBY:

ZŠ STAŇKOVICE, Hana Herčíková: "Stavebnici SEVA jsme měli od MAP2 zapůjčenou od 1.9.2020 do 2.12.2020. Děti si stavebnici SEVA v družině velice oblíbily. Nejdříve si s ní začali hrát chlapci, pak se připojily i dívky. Vydrží u ní klidně i dvě hodiny. Stavebnice podporuje a rozvíjí u dětí kreativitu, jemnou i hrubou motoriku a děti se u ní učí trpělivosti. Také u dětí rozvíjí znalosti a zájem o mechaniku. Podle návodu jsou už i malé děti schopny si vyrobit autíčko nebo nějakou jinou pohyblivou věc. Jsou pak nadšené z úspěchu a motivuje je to k další hře. Stavebnice je skvělá pro všechny děti mladšího školního věku".

ZŠ PETROHRAD, Ivana Hůrková: ""Stavebnici děti i žáci znají, používají jí. V zapůjčených stavebnicích se dětem líbilo, že byly zaměřené tematicky a měly k dispozici více dílků. Mladší děti z MŠ stavěly hlavně různě dlouhé „hady“ nebo čtverce, předškoláci tvořili jednoduché konstrukce (silnice, mosty, věže, stůl, židle apod.). Pro mladší děti byla stavebnice náročná na manipulaci (spojování dílů). Školáci využili stavebnici nejvíce, bavila je a hojně ji využívali".

ZŠ DVOŘÁKOVA ŽATEC, Mgr. Radka Vlčková: 1) "Variabilní dětské polytechnické stavebnice Seva a Cheva jsou tvořeny plastovými kostkami rozmanitých tvarů, velikostí a barev. Děti a žáci mají možnost tvořit a pracovat podle návodu a předlohy i vytvářet modely inspirované vlastní fantazií. Je to učení formou hry. Stavebnice povzbuzují dětskou zručnost, motorické schopnosti, představivost a kreativitu. Jsou vhodné a využívané ve všech věkových kategoriích, třídách, pomáhají při rozvoji polytechnického vzdělávání"; 2) Je to nenásilné učení formou hry. Pomáhají při rozvoji polytechnického vzdělávání, rozvoji jemné motoriky a soustředěné tvořivosti. V našem zařízení byly tyto stavebnice využívané všemi věkovými kategoriemi. U mnohých dětí a žáků to byla první zkušenost s tímto typem stavebnic."

Galerie :