Vzdělávání na Podbořansku a Žatecku

Informační portál projektů MAP Podbořansko-Žatecko

Aktuality

Projekt

Výstupy projektu

Pomůcky:

mTiny Discover Kit + projektová kniha

m Tiny Discover Kit
Počet sad/kusů: 1 - Zaslat poptávku po zapůjčení
 
Výukový robůtek pro nejmenší děti od 4 let
Děti si s mTiny rády pohrají, ale hravou formou procvičí také psaní, matematiku, hudební výchovu nebo základy programování. Dítě má k dispozici kouzelnou hůlku, kterou robota ovládá a ten pak dokáže doslova zázraky. Součástí jsou tematické mapy, kódovací kartičky, převleky, návod s úkoly, bonusové hry a výukové lekce. Robot je vhodný pro děti jž od 4 let! Robůtek mTiny Discover Kit umí navíc i kreslit nebo psát písmena a PSANÍ ho baví! :)

 

mTiny Discover Kit je vhodný pro hraní, ale ještě více pro výuku nejrůznějších dovedností. mTiny vydává zvuky, hraje, jezdí, plní úkoly nebo reaguje na různé podněty. Robůtek dokáže i psát písmena a číslice, nebo kreslit obrazce a to ještě více rozšiřuje možnosti, jak dokáže mTiny pomoct s předškolní výukou matematiky, psaní, jazyka, hudební výchovy nebo základů programování.

Robůtek mTiny, je právě takovou moderní hračkou, se kterou se vaše dítko rozhodně nudit nebude a ještě se naučí základy logického myšlení a matematiky! mTiny je navíc celý "off-line", takže jinak oblíbený mobil nebo tablet nebudete vůbec potřebovat!

MTiny je kouzelný robůtek raného vzdělávání pro zvídavé děti vyrůstající v digitálním světě. Ovládá se kouzelnou hůlkou, díky které lze nakódovat malého kamaráda k nevídaným kouskům. Dítě se učí řešit různé logické úkoly a připravuje se na řešení složitějších výzev a otázek.

Součástí výpůjčky je i projektová kniha s příklady projektů, zábavných robotických aktivit a různých úkolů pro děti a robota mTiny, díky kterým se nejmenší děti prostřednictvím her seznamují se základy kódování a fungování elektroniky.

 

Více informací najdete např. zde: https://rpishop.cz/roboti/3230-makeblock-mtiny-projektova-kniha-6928819510340.html

https://www.youtube.com/watch?v=nbu8Lf8Cl1s&ab_channel=Makeblock

 

ZPĚTNÉ VAZBY:

ZŠ A MŠ LIBĚŠICE, Mgr. Michaela Gondeková: "Díky projektu MAS Vladař – MAP II. si mohli všichni žáci ve 2. pololetí školního roku 2020/2021 v rámci předmětu Informační a komunikační technologie vyzkoušet dalšího robota z dílny Makeblock. Předmět Informační a komunikační technologie mají v rozvrhu pouze žáci 4., 5. ročníku, ale vzhledem ke snadné obsluze a programování robota, se s ním mohliseznámit i žáci 1. – 3. ročníku v rámci předmětu Člověk a svět práce. Nejprve jsme prozkoumali, z čeho se robot skládá a jaké má další příslušenství. Žáci objevili, jakým způsobem se robot zapíná a jak se zprovozní ovládací pero. Díky brožurce si žáci roztřídili jednotlivé barevné kartičky, podle kterých mohli programovat pohyb robota, zvuky a dokonce i jeho nálady. Jako největší senzaci děti hodnotily možnost naprogramovat robota tak, aby něco napsal, nebo nakreslil. Očekávané výstupy, k jejichž naplnění směřuje využívání tohoto robota ve výuce: - žák při školní práci využívá svěřená zařízení a doporučené digitální technologie - žák řeší úkoly a situace i za použití digitálních technologií - identifikuje problémy Žákům se programování robota mTiny velice líbilo".

ZŠ A MŠ TUCHOŘICE, Anna Pilařová: "Na robota mTiny jsme se zaměřili s žáky všech ročníků na prvním stupni nejen v rámci informatiky, ale také v hodinách anglického jazyka, češtiny a matematiky. Během těchto předmětů se žáci s robotem seznámili, nechala jsem je, aby sami žáci poznali, jaké funkce robot má, s čím by nám mohl pomoci a co mu jde nejlépe. I s dětmi z mateřské školy jsme se s robotem poznaly, děti si povídaly s robotem o náladách, skládaly písničky a zpívaly již známé písničky, stavěly město a využívaly  robota k orientaci na ploše."

MŠ HOLEDEČ, Mgr. Jana Pipalová: "Dne 09. 05. 2022 jsme obdrželi zapůjčenou pomůcku – MTiny s příkazovými kartami a tužkou.Ve výchovně vzdělávacím procesu jsme jej zařadili minimálně. Převážně v individuálních činnostech. S jeho způsobem fungování se seznámil hlavně pedagogický sbor. Pedagogové, po seznámení se s jeho funkcemi, upřednostnili ve vzdělávacím procesu využívání BeeBotů. Pro děti byl MTiny zajímavostí, kterou také lze používat, ale samy při dalším výběru upřednostnily BeeBoty a Ozoboty. Děti si nejdříve myslely, že se jedná o hračku. Jeho funkce je překvapily. Během seznamování se s robotem hledaly možnost ovládání přímo na těle robota, manipulace s tužkou je překvapila. Pro větší využití robota MTiny bude nutné se více zamyslet na rozložení vzdělávání v daném časovém úseku, tak aby mohl být robot využit individuálně. Děkujeme za zapůjčení pomůcek".

Galerie :