Vzdělávání na Podbořansku a Žatecku

Informační portál projektů MAP Podbořansko-Žatecko

Aktuality

Projekt

Výstupy projektu

Pomůcky:

Hejného metoda - KOSTKY PĚNOVÉ BAREVNÉ, 102 ks

Hejného metoda - KOSTKY PĚNOVÉ BAREVNÉ, 102 ks
Počet sad/kusů: 4 - Zaslat poptávku po zapůjčení
  • Lehké a tiché kostky s hranou o velikosti 2,5cm v jasných barvách pro bezpočet využití při výuce.

Vhodné pro 1.-5. třídu ZŠ, všechny metody výuky:

  • stavby
  • rozvoj 3D představ
  • objem
  • obsah, "oblékání"
  • skupinová práce

Sada obsahuje 102ks kostek o délce strany 2,5cm, vyrobené z pěnové plastické hmoty EVA. V každé sadě je vždy po 17 kostkách od každé ze šesti barev: červené, modré, žluté, zelené, oranžové, fialové.

ZPĚTNÉ VAZBY:

ZŠ TUCHOŘICE, Anna Pilařová: "Ve druhém a třetím ročníku jsme nejvíce využívali spojovatelné kostky, tvořili jsme s nimi příklady na násobení. Žáci měli díky tomu názor pro řešení výsledků zadaných příkladů. V geometrii jsme využívali pěnové barevné kostky při probírání prostorové geometrie a při diktátu krychlí – prostorové orientaci. S žáky 3. ročníku jsme v hodinách matematiky využili zlomkové výseče. Četli jsme zlomky, rozřazovali je a porovnávali. Všechny z vypůjčených pomůcek jsme využili v hodinách pracovních činností ke konstrukci dle své fantazie nebo plánků. S pomůckami žáci tvořili cesty pro roboty, které podle toho naprogramovali. Pro pomůcky jsme našli všestranné využití napříč předměty a v hodinách jsme je s žáky s nadšením využívali."; Blanka Knížková: "Ve čtvrtém a pátém ročníku jsme využívali v geometrii pěnové barevné kostky v prostorové geometrii k sestrojováníí 3D modelů podle návodu a podle vlastní fantazie žáků. Magnetické parkety jsme používali k výpočtu obsahu rovinných geometrických útvarů."

ZŠ LIBĚŠICE, Mgr. Michaela Gondeková: "Žáci 1. – 2. ročníku využili pomůcky v předmětu Matematika. Žáci si vyzkoušeli matematické pomůcky na rozvoj vnímání 3D objektů – pěnové krychle a magnetické krychle. Tyto pomůcky velmi přispěly k rozvoji prostorové představivosti žáků a procvičení aritmetiky. Žáci dle předlohy skládali různé krychlové stavby. Řešili úlohy, hlavolamy, rozvíjeli své kombinatorické myšlení."

Galerie :