Program
1) David Šebesta- Šablony IV - vyhlášení, nové aktivity, srovnání se Šablonami III
2) Andrea Nipauerová - Informace ze semináře IROP (oblasti podpory 2021+, metodické změny, konzultační servis CRR IROP)
3) Prostor k dotazům, závěr
Na úvod všechny přivítala paní Nipauerová a představila program jednání poté předala slovo panu Šebestovi.
Pan Šebesta informoval o nově vyhlášené výzvě pro Šablony IV. a jaké budou změny oproti Šablonám III. Připomněl, že MAS Vladař, pomáhá s administrací šablonových projektů, od podání žádosti, monitorovací zprávy, závěrečné zprávy, zadávání do systémů, pomoc s elektronickým podpisem a jiné pomoci. Bez poplatku.
Dále pokračoval dle připravené prezentace, bude rozeslána společně se zápisem.
Paní Nipauerová navázala svou prezentací na pana Šebestu a pokračovalo se dle programu, a to bodem 2. „Informace ze semináře IROP (oblasti podpory 2021+, metodické změny, konzultační servis CRR IROP)“, kdy byly dnes připravené informace postaveny na současně probíhající semináře ze strany nejen ŘO IROP. Řešila se vazba na výzvy ŘO IROP, dále rozdíl ve výzvách MAS 2014+ a 2021+, i se současně řešenými změnami v administraci žádostí o podporu přes MAS včetně vyhlašování a podávání žádostí o podporu přes systém ISKP14+ / (MS2014+), který bude řešen v PO 2021 – 2027 pod názvem ISKP21+ / MS2021+. Dále byly opětovně předány informace v rámci podpory nejen pro základní školy, které řeší NPI – národní pedagogický institut České republiky, MŠMT a další. Další informace jsou součástí samotné prezentace- bude zaslána společně se zápisem ze setkání.
Kontakty:
Bc. David Šebesta, animace OP VVV
MAS Vladař o.p.s.
Mobil: +420 775 972 932
Email: david.sebesta@vladar.cz
Nipauerová Andrea
manažer IROP - CLLD MAS Vladař
Mobil: + 420 731 416 889
Tel.: +420 353 399 708
Email: andrea.nipauerova@vladar.cz
Web: www.vladar.cz
Setkání proběhlo v přátelské atmosféře a další termín pracovní skupiny se uskuteční začátkem měsíce června.
Zápis zapsala Anna Meniecová