Téma:
Jak nalákat a motivovat pedagogy cizích jazyků?
Pan Zárybnický navrhl webinář s jazykářem „Broňou“. Možnost shlédnout na Youtube jeho ukázky, je to nadšený angličtinář a má zábavné metody a způsoby výuky angličtiny.
Termín ještě není domluvený, předběžná domluva cca první týden v březnu.
Téma II:
Jak probíhá a jak zvládají učitelé distanční výuku anglického jazyka.
O něco hůře než ostatní předměty, žáci na jazyk nereagují tak jak by měli.
I přes výpůjčku notebooků nespolupracují a škola, není v kompetenci školy a pedagogů s tím něco udělat.
Klasifikace je také náročnější, bude klasickou formou, ne slovní.
Pomůcky se na distanční výuku angl. jazyka moc nevyužívají, alespoň byl návrh na vyzkoušení licenčního programu, který obsahuje různé kvízy, rébusy,atd.
Setkání probíhalo v přátelské atmosféře a bylo hodnoceno jako podnětné.
Další setkání se uskuteční po domluvě se všemi členy pracovní skupiny.