Po srdečném přivítání následovala fascinující diskuze s dětmi o pravěku, pravěkých nástrojích, potravě a zvířatech. Společně jsme sledovali příběh, jak pračlověk objevil oheň a diskutovali jsme o jeho různých využitích. Poté jsme se ponořili do dalšího příběhu, ve kterém se pračlověk naučil vyrábět hliněné nádoby k přenášení vody.
Děti byly rozděleny do dvou skupin. První skupina se věnovala praktickým aktivitám, jako například ukládání hliněných nádob, zkoumání pravěké stravy a malování pračlověka. Druhá skupina se vypravila na prohlídku pravěké expozice, kde věnovala třídění obrázků do skupin: domácí zvířata, potraviny a nástroje. Poté jsme společně porovnávali množství a diskutovali o rozdílech mezi předměty z různých období.
Zvláštní zájem dětí vzbudily hroby z doby kamenné a bronzové, kde srovnávaly kostry a množství přidaných předmětů a zkoumaly rozdíly mezi nimi. Po skončení prohlídky jsme vydali zpět k autobusu a do školky jsme se vrátili kolem 12:30 hodin.