Na začátku setkání se autorka představila žákům a představila jim svou osobní knihu. Žáci se dozvěděli, co znamená "gamebook" a jak mohou svými názory ovlivnit průběh příběhu v knize. Paní Samcová předem kontaktovala třídní učitelku, aby získala klíčové informace o žáčkovi, který v knize zaujme hlavní roli - například jméno, příjmení, místo narození, rodinné příslušníky, domácí mazlíčky, oblíbené hračky, záliby, dovednosti a pozitivní vlastnosti dítěte.
Během autorského čtení si děti vyslechly příběh o svém spolužákovi a měly možnost rozhodovat, jak se děj bude dále vyvíjet. Knihu viděli žáci nejen v tištěné podobě, ale sledovaly text i ilustrace na plátně v elektronické podobě.
Paní učitelce byla předána elektronická verze knihy pro další využití v hodinách literatury a děti dostaly omalovánky.
Tyto netradiční osobní knihy ve formátu gamebooků autorka tvoří pro děti, které je těžké zaujmout čtením v dnešní moderní době. Podporují čtení mezi dětmi a propojují příběh s reálným světem a skutečnými spolužáky, což poskytuje nezapomenutelný zážitek.